Lodní doprava
Jaké způsoby dopravy jsou k dispozici a jaká je cena?
V současné době můžeme nabídnout standardní a rychlé odeslání. Za cenu si můžete vychutnat STANDARDNÍ DOPRAVU ZDARMA u objednávek nad 79 USD. V opačném případě bude účtován poplatek za dopravu. Přesná cena závisí na cílové zemi. Pro podrobnosti nás kontaktujte.
Odesíláte do celého světa?
Ano! V současné době zasíláme do většiny zemí světa. Máte-li jakékoli dotazy týkající se našich přepravních zásad, kontaktujte prosím náš zákaznický servis a my uděláme vše pro to, abychom vás pokryli.
Jak mohu sledovat svou objednávku?
Jakmile bude objednávka odeslána, bude vám zaslán e-mail s potvrzením odeslání s číslem zásilky. Pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, zkontrolujte složku nevyžádané pošty/spamu. Pokud se stále nezobrazuje, kontaktujte prosím zákaznický servis.
Jak dlouho bude trvat, než obdržím svou objednávku?
Doba zpracování položek na skladě obvykle trvá 2–3 pracovní dny po zadání objednávky. Dodací lhůta se také může lišit region od regionu, ale doručení proběhne přibližně do 6-15 pracovních dnů. Pro podrobné informace prosím navštivte naši stránku se zásadami dopravy.
Jak změním svou adresu po zadání objednávky?
Okamžitě kontaktujte náš zákaznický servis a změňte svou adresu před odesláním. Jakmile je objednávka odeslána, nelze adresu změnit.
Přepravní informace
Po zadání objednávky vám zašleme potvrzovací e-mail s číslem vaší objednávky.
Jakmile bude vaše objednávka odeslána, zašleme vám e-mail s číslem zásilky a odkazem, pomocí kterého ji můžete sledovat online.
U standardních způsobů dopravy nebude od našich zákazníků vyžadován žádný tarif.
Doba zpracování
Zboží skladem obvykle expedujeme 2-3 pracovní dny po zadání objednávky.
Zpoždění dodávky kvůli COVID19
Aktuálně zaznamenáváme zpoždění dodávky kvůli objemu a dostupnosti přepravce. Upravili jsme naši standardní dodací lhůtu na 8–15 pracovních dnů – vězte, že usilovně pracujeme na tom, abychom vaši objednávku dostali co nejrychleji. Děkujeme, že jste podporující zákazník hokaonone.cz, vážíme si vaší trpělivosti.
Cla a daně Poznámka:
Cla a daně na zásilky jsou zákonné požadavky, které musí být uhrazeny před doručením vaší zásilky a jsou založeny na typu a hodnotě odesílaných položek. Tyto poplatky jsou povinné vládní daně a hokaonone.cz je žádným způsobem nevybírá. Přepravci mohou účtovat celním úřadům předplacenou daň a clo za odbavení balíku a později je vybrat od příjemce.
Zboží bude dovezeno na účet příjemce/kupujícího. Příjemce zmocňuje hokaonone.cz k dovozu zboží jeho jménem. Dále příjemce/kupující souhlasí s tím, že Moody Tiger může přenést povinnost dovézt zboží jeho jménem na subdodavatele (např. celního zprostředkovatele).
Zákazníci jsou odpovědní za clo a daně.
Zákazníci jsou odpovědní za celní odbavení. Logistická agentura ENTRUSTED by hokaonone.cz bude zákazníkům plně podporovat související provoz.
Zákazníci jsou zodpovědní za ceny/poplatky za zásilku v důsledku opuštění zásilky, odmítnutí, nedoručitelnosti nebo vrácení způsobeného celním odbavením.
Upozornění: všechny mezinárodní zásilky mohou podléhat clu a daním. Limity pro bezcelní balíčky jsou stanoveny místními celními orgány. Další informace naleznete na webových stránkách místní celní správy.
Lodní doprava
Jaké způsoby dopravy jsou k dispozici a jaká je cena?
V současné době můžeme nabídnout standardní a rychlé odeslání. Za cenu si můžete vychutnat STANDARDNÍ DOPRAVU ZDARMA u objednávek nad 79 USD. V opačném případě bude účtován poplatek za dopravu. Přesná cena závisí na cílové zemi. Pro podrobnosti nás kontaktujte.
Odesíláte do celého světa?
Ano! V současné době zasíláme do většiny zemí světa. Máte-li jakékoli dotazy týkající se našich přepravních zásad, kontaktujte prosím náš zákaznický servis a my uděláme vše pro to, abychom vás pokryli.
Jak mohu sledovat svou objednávku?
Jakmile bude objednávka odeslána, bude vám zaslán e-mail s potvrzením odeslání s číslem zásilky. Pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, zkontrolujte složku nevyžádané pošty/spamu. Pokud se stále nezobrazuje, kontaktujte prosím zákaznický servis.
Jak dlouho bude trvat, než obdržím svou objednávku?
Doba zpracování položek na skladě obvykle trvá 2–3 pracovní dny po zadání objednávky. Dodací lhůta se také může lišit region od regionu, ale doručení proběhne přibližně do 6-15 pracovních dnů. Pro podrobné informace prosím navštivte naši stránku se zásadami dopravy.
Jak změním svou adresu po zadání objednávky?
Okamžitě kontaktujte náš zákaznický servis a změňte svou adresu před odesláním. Jakmile je objednávka odeslána, nelze adresu změnit.
Přepravní informace
Po zadání objednávky vám zašleme potvrzovací e-mail s číslem vaší objednávky.
Jakmile bude vaše objednávka odeslána, zašleme vám e-mail s číslem zásilky a odkazem, pomocí kterého ji můžete sledovat online.
U standardních způsobů dopravy nebude od našich zákazníků vyžadován žádný tarif.
Doba zpracování
Zboží skladem obvykle expedujeme 2-3 pracovní dny po zadání objednávky.
Zpoždění dodávky kvůli COVID19
Aktuálně zaznamenáváme zpoždění dodávky kvůli objemu a dostupnosti přepravce. Upravili jsme naši standardní dodací lhůtu na 8–15 pracovních dnů – vězte, že usilovně pracujeme na tom, abychom vaši objednávku dostali co nejrychleji. Děkujeme, že jste podporující zákazník hokaonone.cz, vážíme si vaší trpělivosti.
Cla a daně Poznámka:
Cla a daně na zásilky jsou zákonné požadavky, které musí být uhrazeny před doručením vaší zásilky a jsou založeny na typu a hodnotě odesílaných položek. Tyto poplatky jsou povinné vládní daně a hokaonone.cz je žádným způsobem nevybírá. Přepravci mohou účtovat celním úřadům předplacenou daň a clo za odbavení balíku a později je vybrat od příjemce.
Zboží bude dovezeno na účet příjemce/kupujícího. Příjemce zmocňuje hokaonone.cz k dovozu zboží jeho jménem. Dále příjemce/kupující souhlasí s tím, že Moody Tiger může přenést povinnost dovézt zboží jeho jménem na subdodavatele (např. celního zprostředkovatele).
Zákazníci jsou odpovědní za clo a daně.
Zákazníci jsou odpovědní za celní odbavení. Logistická agentura ENTRUSTED by hokaonone.cz bude zákazníkům plně podporovat související provoz.
Zákazníci jsou zodpovědní za ceny/poplatky za zásilku v důsledku opuštění zásilky, odmítnutí, nedoručitelnosti nebo vrácení způsobeného celním odbavením.
Upozornění: všechny mezinárodní zásilky mohou podléhat clu a daním. Limity pro bezcelní balíčky jsou stanoveny místními celními orgány. Další informace naleznete na webových stránkách místní celní správy.